lørdag, marts 24, 2007

Skitur, igen! ;)

I dag stod min far, Leif, og jeg på ski, igen. :D
Denne gang tog vi helt om i Grønnedalen, og vi kom højt op. Da vi endelig besluttede at nu skulle vi køre ned i en dejlig fart, kom vinden og bremsede os. :( Alligevel var det hyggeligt og sjovt, det er det jo altid når det er sammen med min far. :p Hehe! William og min mor, Tina, lavede matematik til vi kom hjem, og igen havde William hevet sin Game-boy frem. Man bliver næsten skør af det. ;) Det var den smule opdatering af min halve dag, og muligvis kommer der mere på den hen af aftenen. Men jeg vil regne med at der ikke sker så meget, ud over måske en lille gåtur nu hvor vejret er godt, men koldt. :D Hov, det glemte jeg... Jeg har forresten lavet resten af mine lektier (som altså er mange, mange lektier), og kan nu holde mig langt væk fra posen med lektierne i. Hehe. ;D

Ingen kommentarer: