søndag, marts 18, 2007

Opdatering af 2 dage :D

I går var første gang jeg stod på ski. ^^ Og som i kan se, havde jeg da en smule styr på det. :p Min far og jeg tog en lille tur, hvor vi derefter var ude 2½ time. Så ville min mor gerne af sted, så sammen tog vi ud på en lille tur på 1½ time. Det vil sige at jeg sådan set stod på ski i 4 timer, og faktisk en smule mere. Det var vildt fedt! (Dog faldt jeg ca. 20 gange.) Hehe. :D

I dag var vi så igen ude at stå på ski, men denne gang var det samlet (altså os alle fire). For William var det første gang i 2 år, og for min mor anden gang. Jeg synes selv det gik en del bedre end sidste gang, men ellers har der da selvfølgelig også været nogle små fald (ca. 4). :D Som i kan se på billedet er min mor meget langt bagud, og lad os sige det sådan: hun havde lidt stive ben. Hihi! :p William faldt mindst 30 gange, mens min far stadig kunne stå på benene hele vejen igennem. (Snyd, men han har jo også stået på ski mange gange før). Vi havde en meget hyggelig tur, og det er da det der gælder, ik'? ;)

Ingen kommentarer: