onsdag, marts 14, 2007

Tur 2 / Halvt 3 Ture. Hehe... :D

^^^ Fra søndag, et billede der bare skulle sættes ind. Hehe :D ^^^
I søndags var min far, Leif (www.leif.gl) og mig ude på tur, imens Tina og William var til fødselsdag. Vi gik ud imod Laksebunden, hvor vi så vendte og gik langs breden ned til vandet, hvor vi ledte efter ferskvands-isklumper (meget svært at finde). Jeg fandt et enkelt stykke, men ellers havde vi ikke heldet med os. Ud over det så vi også en masse isskulpture ^^ som på billedet, og tro mig de var af saltvand (addddr!).


I dag har vi været nede ved vandet, og ellers var vi på vej ud mod Ivittuut, ikke langt væk fra Grønnedal. Her er min lillebror, William, hvor vi er nede ved vandet imens vores mor, Tina hentede hans jakke :D (Dumme ham, kulden kan han altså ikke vinde over.) Vi vendte dog om på vejen derud da det var for koldt. :(

Ingen kommentarer: